Mørbradgryde med sellerimos & julemedister med skøn grønkålssalat

Full body træningsprogram til den travle juletid

Processed with VSCO with g6 preset

Her kommer decembers træningsprogram til jer. Jeg er på Lasanta Sport halvdelen af december, så her får jeg trænet en masse. Jeg har planlagt at denne måned skal være fullbody-træning, da man jo ofte har ret travlt her i december. Vidste du at bare én fullbody  træning om ugen har en muskelbevarende effekt? .. Så hvis du trods travlhed bare kan komme afsted én gang om ugen, så kan du undgå at miste for meget muskelmasse. Hvis du får trænet programmet 2-3 gange om ugen, så kan du blive stærkere og få lidt større muskler. Hvis du har planer om at styrketræne 4+ gange om ugen, så skal du i stedet vælge et split program fx. dette 2 split program.  Du kan finde alle mine tidligere træningsprogrammer: her. 

Derudover vil jeg gerne lige fortælle at jeg åbner op for personlig træning 1-1 i Aarhus PT Studie fra januar, læs mere om det og book en uforpligtende samtale: her. 

Jeg har valgt at lave 2 forskellige fulldbody programmer, da jeg ellers synes det godt kan blive lidt kedeligt. Du skal blot skifte mellem program A og program B.

Hvis der står fx: B1 og B2 – så betyder det at det er et superset. Så først kører du øvelse 1 og umiddelbart efter øvelse 2 – og derefter holder du pause – og kører øvelse 1 igen…

Program A
A: Squat: 3 x 8-10 gentagelser
B1: Glutebridge: 3 x 8-10 gentagelser

B2: Goodmornings: 3 x 10 gentagelser
C1: Chin ups: 3 x så mange du kan (alternativ pull down!) 

C2: One Arm Rows: 3 x 8-10 gentagelser 
D1: Incline bænkpres m. håndvægte: 3 x 8-10 gentagelser 
D2: Lateral Raise: 3 x 8-10 gentagelser
Evt. 2-3 maveøvelser hvis du har tid 

Program B
A: Dødløft: 3 x 8-10 gentagelser
B1: Walking Lunges: 3 x 8-10 gentagelser
B2: Goblet Squat: 3 x 8-10 gentagelser
C1: Pull Down: 3 x 8-10 gentagelser
C2:Seated Rows: 3 x 8-10 gentagelser
D1: Skulderpres m. vægtstang: 3 x 8-10 gentagelser
D2: Push ups: 3 x 8-10 gentagelser
Evt. 2 øvelser til arme (biceps-triceps) hvis du har tid. 

 PERSONLIG TRÆNING: HER
FIND FLERE TRÆNINGSPROGRAMMER HER.
BESTIL KOSTPLAN:   HER

Maya

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Mørbradgryde med sellerimos & julemedister med skøn grønkålssalat