Cupping: Hvad - og hvorfor?

Træningsprogram til kvinder – 2 split

Annonce for Ellos
img_8447

Tights / Top

I denne måned skal I igen kører et 2 split: Overkrop – Underkrop. Det er nemlig en rigtig god opbygning.  Du skal have 4 træningspas i alt. Hvis du træner færre end 4 x om ugen, så skal du vælge et full body program fx. dette program.Hvis dette program ikke passer til dig, så se alle mine tidligere programmer: her.

FIND FLERE TRÆNINGSPROGRAMMER: HER.

Jeg er jo startet i Aarhus PT studie som personlig træner, så derfor er jeg også begyndt at træne dernede. Der er et virkelig godt fællesskab, det er så fedt. I dag trænede jeg med min veninde Maria, inden hun skulle på arbejde, hvilket var super hyggeligt.

Jeg havde mit nye træningssæt på fra Ellos. Ellos har en kæmpe sportsafdeling med masser af forskellige mærker. De fine tights er fra Ellos Sport, hvilket er deres eget sportsmærke. De koster blot 399 kr, men er alligevel i en god jersey kvalitet. De er i sådan noget seamless materiale, som tørrer hurtigt – og som er behageligt at have på, og så er de meget højtaljede, hvilket jeg foretrækker. Hvis du ikke kender Ellos Sport, så tag et kig på det her.
 Toppen er fra Adidas, og jeg er helt vild med at den har den her helt dybe ryg, så man kan se sports bh’en under. Derudover kan jeg godt lide, at have løse træningstoppe på engang i mellem.  Sportsbh’en er også fra Adidas, den er altså virkelig flot og i behageligt seamless materiale.

Overkrop 
A1: Chin Ups: 4 sæt x  Så mange du kan.
(Hvis du ikke kan lave chin ups, så lav pull down 4 x 8 gentagelser)
A2: Skulderpres med vægtstang: 4 sæt x 8 gentagelser

B1: Bænkpres (flad med håndvægte): 4 sæt x 8 gentagelser
B2: One Arm Rows: 4 sæt x 8 gentagelser

C1: Triceps Dips på Bænk: 4 sæt x 8 gentagelser
C2: Biceps Hammer Curls: 4 sæt x 8 gentagelser

D1: Planke på bosubold – løft ét ben af gangen : 3 sæt x 8 gentagelser til hvert ben
D2: Sit ups på bosu bold: 3 sæt x 8 gentagelser
img_8443
img_8446

Underkrop 
A1: Squat: 4 sæt x 8 gentagelser
A2: Lying Legcurl: 4 sæt x 8 gentagelser

B1: Glutebridge: 4 sæt x 8 gentagelser
B2: Stivbenet Dødløft med kettlebells 4 sæt x 8 gentagelser

C1: Walking Lunges: 4 sæt x 8 gentagelser
C2: Sidestep med elastik: 4 sæt x 8 gentagelser

D1: Hanging Leg Raise: 3 sæt x 8 gentagelser
D2: Mountainclimbers: 3 x 20 gentagelser

img_8444

NYT TRÆNINGSTØJ = NY MOTIVATION ?
Ellos sport tights  / Grå sports bh / Mørkegrå sportsbh / Blå top 
Grå top / Hvid top / Sort top /
Sorte tights 

befunky-designMaya

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Cupping: Hvad - og hvorfor?