Noget om at have udlængsel

Mit nye hårde træningsprogram

(Tights: Endurance  kun 300 kr. )

Jeg har lige lavet et nyt træningsprogram, som jeg lige har testet igennem – og fy for søren, hvor er det hårdt. I skal selvfølgelig ikke snydes for programmet, så her er det. Jeg tænker at styrketræne 2-3 x i ugen – og skifte mellem program 1 og 2. Derudover vil jeg supplere med nogle cardio-dage fx. spinning eller crossfit inspirerede WOD’s.  Jeg kører 3-4 sæt af 10-12 gentagelser, alt efter hvor meget tid jeg har til rådighed.
Jeg varmer altid op 5-10 minutter på en kredsløbsmaskine fx. romaskine eller crosstrainer – og supplerer også gerne med nogle mobilitetsøvelser inden jeg skal squatte.  Programmet lyder måske simpelt, men det er hårdt – tro mig. Så masser af vægt på, og fokus på god teknik! 😀

Program 1:
A1: Dødløft
A2: Back Extension

B1: Squat med kettle bell
B2: Benpres

C1: Pull Down
C2: Facepull

Program 2:
A1: Squat
A2: Front Foot Elevated Split Squat

B1: Glutebridge
B2: Lying Legcurl

C1: Skrå Bænkpres
C2: 1 arm – skulderpres

FIND ALLE TIDLIGERE TRÆNINGSPROGRAMMER: HER. 

Brug et af disse links, når du alligevel shopper træningstøj mm. online: www.sportmaster.dk / www.sport24.dk / www.intersport.dk / www.unisport.dk Så støtter du bloggen og det er en stor hjælp, tak. <3

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Noget om at have udlængsel