mly_9869

Jeg kører pt. et overkrop/underkrops træningsprogram. Det gør jeg faktisk for det meste, fordi det bare passer rigtig godt til mig. Tilgengæld skifter jeg ofte øvelser og antallet af sæt/reps – for at “overraske” kroppen.  Hvis man altid bare træner det samme, så sker der virkelig ikke noget. Jeg elsker at presse mig selv med superset, som giver høj puls. Derfor får i lige programmet som jeg trænede igår. Fokus er på højt antal reps, men vægten er ikke nødvendigvis så tung.

Effektivt træningsprogram:  Ben-baller & Mave
Superset 1: Squat & Lunges:  3 sæt – 12 gentagelser af hver øvelse.
Superset 2: Bulgarsk split squat & Hip trusters: 3 sæt af 12 gentagelser af hver øvelse.
Superset 3: Legcurl og Jump Squat: 3 sæt af 12 gentagelser af hver øvelse.
Superset 4: Lying legcurl og Walking Lunges: 3 sæt af 12 gentagelser.
Superset 5: Knees to elbows og V-ups: 3 sæt af 10 gentagelser
Superset 6: Leg-raises m. begge ben og Leg-raises m. 1 ben: 3 sæt af 10 gentagelser.

Brug google/youtube, hvis I ikke kender øvelserne.
God træning! 🙂

Maya

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.