Et dejligt besøg hjemmefra

I sidste uge havde jeg besøg af min skønne veninde Maria, hvilket har været fantastisk. Jeg kan virkelig mærke hvordan både energi og humør er steget gevaldigt, og jeg kan mærke at det hele er lysnet lidt nu. Det var nok bare netop det jeg lige havde aller mest brug for. Mine veninder betyder virkelig meget – og hver eneste dag skriver eller snakker jeg i telefon med en eller flere veninder. Det synes jeg virkelig er dejligt! 🙂 ..
Maria sagde fra starten, at hun selvfølgelig ville komme herned på besøg, hvilket jeg blev ekstremt glad for.  Så sidste fredag tog jeg til Lissabon for at mødes med hende, da hun var landet om eftermiddagen. Derefter brugte vi lidt tid på at kigge lidt butikker – og spise lækker tapas, inden vi tog bussen til Ericeira. Man kan tage en offentlig bus, som blot koster 6 eu og tager en times tid.
Hele ugen har vi bare slappet af og gjort præcis som vi havde lyst til. Vi har sovet længe, været ved stranden, gået lange ture, dyrket lidt yoga, været til crossfit, set serie, spist lækker mad og ude at få drinks en enkelt aften. Det har været lige sådan en “ferie”, som jeg havde brug for.  I torsdag tog vi så endnu engang til Lissabon, hvor vi tog en overnatning således at det var nemmere for Maria når hun skulle hjem dagen efter.
Det har simpelthen været Så skønt med venindetid – og det betyder alverden at alle mine veninder bakker op omkring min beslutning om at tage til udlandet. <3
Jeg ville lige dele lidt billeder med jer fra vores uge:

Ericeira:

green is good

Frokost på Sunset Bamboo
Lækre Sandwich på Sunset Bamboo
cucina 37

Lissabon:

Frokost på Stanislav
Verdens bedste tapas på os bons malandros