Når indkøbene kommer til døren

Effektivt træningsprogram: Ben, baller & Mave

mly_9869

Jeg kører pt. et overkrop/underkrops træningsprogram. Det gør jeg faktisk for det meste, fordi det bare passer rigtig godt til mig. Tilgengæld skifter jeg ofte øvelser og antallet af sæt/reps – for at “overraske” kroppen.  Hvis man altid bare træner det samme, så sker der virkelig ikke noget. Jeg elsker at presse mig selv med superset, som giver høj puls. Derfor får i lige programmet som jeg trænede igår. Fokus er på højt antal reps, men vægten er ikke nødvendigvis så tung.

Effektivt træningsprogram:  Ben-baller & Mave
Superset 1: Squat & Lunges:  3 sæt – 12 gentagelser af hver øvelse.
Superset 2: Bulgarsk split squat & Hip trusters: 3 sæt af 12 gentagelser af hver øvelse.
Superset 3: Legcurl og Jump Squat: 3 sæt af 12 gentagelser af hver øvelse.
Superset 4: Lying legcurl og Walking Lunges: 3 sæt af 12 gentagelser.
Superset 5: Knees to elbows og V-ups: 3 sæt af 10 gentagelser
Superset 6: Leg-raises m. begge ben og Leg-raises m. 1 ben: 3 sæt af 10 gentagelser.

Brug google/youtube, hvis I ikke kender øvelserne.
God træning! 🙂

Maya

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Når indkøbene kommer til døren