Sund madplan - Uge 32

Video: Træningsprogram med kettlebell

p1080572

I dag vil jeg gerne dele en video med et par øvelser med kettlebell. Det er primært øvelser til ben og baller – men du kan også bruge dem til overkroppen. Du må meget gerne skrive en kommentar med, hvilke videoer du godt kunne tænke dig! 🙂 ..  Hvis du mangler en kettlebell, så kan du købe dem vildt billigt: her (reklamelink).
Videoen er optaget ved vandet i Aarhus, det er et af mine yndlingsområder. Jeg elsker at være ved vandet – og tæt på naturen. Videoen er optaget sammen med min veninde Anna. Vi tog en kettlebell med i bilen – og så kunne vi træne udendørs, hvilket var skønt på en sommerdag! 🙂 

Kettlebell-træningsprogram
Tag 10 gentagelser af hver øvelse. Se om du kan tage 1-3 runder. Vælg en kettlebell som passer til din styrke

1. Squat
2. Dødløft
3. Lunges (med udfald)
4. Split Squat
5. Single Arm Row
6. Sumo Squat
7. Squat-dødløft kombination
8. Push ups

Se flere træningsprogrammer: her. 
Abboner på min youtubekanal: her.
KØB BILLIGE KETTELEBELLS:
Her. 
(reklamelink)

Maya

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Sund madplan - Uge 32